مروارید منمروارید من، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

مرواریدی در صدف

نی نی ما کاکل زریه

1393/12/18 11:00
نویسنده : ترنم
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان . عشق مامان . خوبی پسر نازم

مامان فدات شه بعد سونوی هفته هجدهم متوجه شدم شما گل پسرییییییی هورااااااااااااااامحبت

بی اختیار رو تخت سونو که بودم با جمله خانم دکتر که گفت پسر خندم گرفت و نتونستم جلوی شادیمو بگیرم

مامان قربونت بره عزیزکم . امیدوارم سالم و به موقع در آغوش بگیرمت و بوس بارونت کنم بوس

بی صبرانه منتظر لحظه دیدارت هستم نازنینمبغل

دوست دارم هوارتاااااااااااااااااا مرد کوچک منمحبتبوس

آرزو میکنم تو وهمه نی نی های ناز سالم باشن

خدایا ی بینظیرم شکرت

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مرسانا
19 اسفند 93 10:30
مبارک باشه عزیزم ، ایشالا به سلامت به دنیا بیاد وقدمش پراز خیر وبرکت باشه ممنونم خانومی لطف کردی اومدی آمین برای دعای قشنگت
مهسا خانوم
19 اسفند 93 14:24
سهلام سهلام به به مبارکههههههههههههههههههههههه ایشالا سام و سلامت میاد بغلتون ممنونم عزیزم برامون دعا کن
مهسا خانوم
26 اسفند 93 9:23
سلام خاله جونم خوبی؟ نی نی خوبه؟ پیشاپیش سال نو مبارک باشه امیدوارم سالی پر از خاطرات خوب و لحظات ناب پیش رو داشته باشین
مهسا خانوم
15 فروردین 94 17:04
سلام خاله این آپ جدیدی که تو وب پرسین بلاگه کردی چیه؟ ترخدا بهم بگو حالتون خوبه؟ اون آپه چیه؟چرا هیچی ازش تو این وب نگفتی؟
ترنم
پاسخ
سلام عزیزم .حال من که خوبه اما دکترا گفتن پسرم مشکل قلبی داره ...مهسا جون براش دعا کن مهربونم نمیخوام اینجا از چیزهای ناراحت کننده بنویسم برای همین چیزی در مورد مشکلش ننوشتم. دعا کن به خیر و خوشی حل شه .ممنونم عزیزم