مروارید منمروارید من، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

مرواریدی در صدف

بدون عنوان

1393/12/2 15:54
نویسنده : ترنم
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگ من

نزدیک چهار ماه مهمون دلمی و من با وجودت هرلحظه خدای خوب و مهربونو شاکرم

از وقتی اومدی یه حس خیلی قشنگی دارم ...حس یه پروانه رو دارم که در هوای پاک و بینظیر شاد و بانشاط توی یه باغ زیبا پرواز میکنه و از زندگی لذت میبره...

آرزو میکنه این حس زیبارو تموم خانومای منتظر تجربه کنن

هنوز نمیدونم نازدونه دختری یا یه پسر کاکل زری

البته برای من هیچ فرقی نداره مهم سلامتی و صالح بودنته عزیزکم

چندروز دیگه میرم سونو شاید مشخص بشه

دلبرکم کمتر میام نت تا به وجود نازنینت کمتر آسیب برسه و اذیت نشی

امیدوارم سالم و به موقع در آغوش بگیرمت

دوستت دارم فرشته کوچولو من

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان ریحان
4 اسفند 93 12:01
سلام ممنون از حضورت ان شالله نی نی سلامت باشه و بسلامتی دنیا بیاد دوران خ شیرینی هست حسابی استفاده کن
ترنم
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که اومدی
مهسا خانوم
11 خرداد 94 9:56
سلام خاله خوبی؟ نی نی خوبه؟ چیشد حل شد؟
ترنم
پاسخ
توکل بر خدا...التماس دعا
مهسا خانوم
11 خرداد 94 9:56
راستی خاله منو تو این وبت لینک نکردی؟